Διαφήμιση στο Google AdWords: μια επισκόπηση

Το AdWords, το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google στο διαδίκτυο, σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζετε νέους πελάτες και να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας.

Επιλέξτε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, ορίστε τον προϋπολογισμό που μπορείτε να διαθέσετε και μετρήστε την επίδραση της διαφήμισής σας. Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη. Μπορείτε να το διακόψετε προσωρινά ή μόνιμα οποιαδήποτε στιγμή.

Προσεγγίστε χρήστες, όταν αναζητούν λέξεις ή φράσεις (τις οποίες ονομάζουμε λέξεις κλειδιά) ή περιηγηθείτε σε ιστότοπους με θέματα σχετικά με την επιχείρησή σας.

Η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί στο Google και στους ιστότοπους των συνεργατών της. Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Πλεονεκτήματα Google Adwords

Μερικά σημαντικά πράγματα κάνουν το AdWords να ξεχωρίζει από τα άλλα είδη διαφήμισης. Με το AdWords μπορείτε:

  • Να προσεγγίσετε άτομα ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς
    • Η διαφήμισή σας εμφανίζεται στα άτομα που ήδη αναζητούν τα είδη των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Έτσι, αυτά τα άτομα είναι πιο πιθανό να δράσουν.
    • Μπορείτε να επιλέξετε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας -- σε ποιους συγκεκριμένους ιστότοπους και σε ποιες συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές (πολιτείες, πόλεις ή ακόμα και γειτονιές).
  • Να ελέγξετε τον προϋπολογισμό σας
    • Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας.
    • Υπάρχουν διάφορες επιλογές υποβολής προσφορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αποφασίζετε το ποσό (μικρό ή μεγάλο) που θέλετε να δαπανάτε κάθε μήνα και δεν θα χρεωθείτε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.
    • Δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη.
  • Να δείτε ακριβώς τι έχει επιτυχία στη διαφήμισή σας και να βασιστείτε σε αυτό
    • Δείτε μια αναφορά της προόδου της διαφήμισής σας -- δείτε πόσοι νέοι πελάτες συνδέονται στην επιχείρησή σας μέσα από τη διαφήμισή σας, από πού προέρχονται και άλλες λεπτομέρειες.
    • Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του AdWords, για να επεξεργαστείτε και να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας, καθώς και να αυξήσετε τον αριθμό των δυνητικών πελατών που θα επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας.
Δείτε το video